"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."

azi

E 11:20.De-abia am facut ochi.As mai fi dormit da' am primit un mesaj de la Orange: "felicitari!ai primit un bonus de 91 de centi!" Wow! 91 de centi numai pentru mine?! Nu puteam sa-i primesc si eu mai tarziu????
Ma ridic,merg cu ochii inchisi pana la calculator,intru pe mess si de-abia dupa ma duc sa fac un dush. Nu prea curge apa calda. Mda! Ziua a inceput promitator...Ies din baie,imi verific mailul, mai dau niste telefoane,la capatul celalat al firului oameni mai sictiriti ca mine.
Mi se face foame. Deschid frigiderul. De data asta n-am nici o surpriza:e gol. De fapt nu e gol,mai am mustar, niste hrean si o ceapa.
Ma imbrac, imi trag o sapca pe ochi, imi pun castile in urechi si zic sa iau liftul ca mi-e lene sa cobor. Nu prea suport eu lifturile, da-mi iau inima-n dinti.Ce? Daca mi-e lene! Langa oglinda din interior un mare anunt:"s-a stins din viata minunatul nostru vecin de la etajul 6, X-ulescu. Eterne regrete!" si o mare cruce neagra contrastand mult prea puternic cu albul colii pe care era desenata. Hai ma!! Necrolog in lift?? Prea morbid chiar si pentru gusturile mele. La intoarcere o iau pe scari.
Las cumparaturile pe masa, sper ca o sa se aseze singure in farfurie si ma asez iar la calculator.Primesc un mesaj:"de ce n-ai venit la facultate?."Raspund:"pentru ca imi place mai mult sa dorm la mine in pat decat la cursuri".
Imi fac curaj sa ma ridic din fotoliu, ma duc in bucatarie si-mi fac o cafea.Si uite asa,afara se insenineaza,pasarelele incep sa cante,pomii sa infloreasca.M-apuc sa strang prin casa,dau cu aspiratoru',spal vasele!?! Imi fac o poza sa am dovezi cand o sa-i zic lu' mami. Imi dau seama ca azi e 27,mai am 4 luni si fac 21 de ani. Trebuie sa-mi fac un cadou. AAAAA! Gata! Stiu! Imi fac micul dejun!!!!

Niciun comentariu: