"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."

Saseeeeee!

Cica de ce vorbesc oamenii singuri?I-am zis pentru ca n-au cui sa zica ce cred ei de fapt.Eu nu vorbesc singura..am un prieten imaginar...il cheama Chucho,e micut de statura,hispanic,cu multe tatuaje pe brate si poarta numai camasi albastre cu carouri micute.Yeah,yeah,I know.I have serious issues. Sunt usor paranoica,usor claustrofobica,obsedata de scrierea corecta a limbii romane,ma inrosesc cand ma enervez,inventez(ca sa nu spun ca mint),ma balbai cand mi-e lumea mai draga si mai am si un prieten imaginar???So what?Trebuie sa ma iubesti pentru defectele mele nu in ciuda lor.
Am si calitati: stiu ce inseamna redundant si histrionic,am un orgoliu supradimensionat si ignor cu o nesimtire mai mult decat evidenta oamenii care nu-mi plac,plus ca am un simt al umorului usor sadic.
Acum m-am hotarat sa-mi exersez si talentul de scriitor.Ce,daca altii poate,eu nu pot?
Pai nu pot!Ca e sase jumate dimineata si eu am un singur gand in cap:"al naibii sa fie aia care mai merge la house vreodata"!(cel putin am un gand,da?)
Noroc ca in dormitor e "noaptea mea",asa s-a intitulat ea...lumea a ajuns sa-i spuna "nevasta-mea",ca daca e cu mine in pat nu adoarme pana nu ma ia in brate,care ma trage de maneca,imi dedica poezii,imi spune ca am ochii ca doi sori,ca sunt bling-ul ei si imi arata 5 degete si zbiara saseeeeeee!Si nu pierde nicio ocazie sa-mi spuna pe muteste"Hristos a inviat!"cu toate ca mai e pana la Pasti, sau sa scoata limba si sa si-o indoaie doar ca sa-mi faca in ciuda ca eu nu pot.
De aia sunt eu mandra de ea,ca ma face sa ma simt aaa...inceata,cand ii zic ca nu pot sa fac un lucru si ma dau cu capu' de pereti pana-mi iese si ma incurajeaza cand vreau sa fac vreo prostie,cica"daca un lucru este facut prost destul de multe ori,atunci el devine corect!"
Na,mai vino tu cu un raspuns inteligent la asta!

Niciun comentariu: