"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."

teatru pentru copii

Pe 20 martie a fost Ziua Internationala a Teatrului pentru Copii si Tineret.Pai si mie de ce nu mi-a zis nimeni? Ca vroiam si eu sa joc. Nu-i nimic. Niciodata nu e prea tarziu.
Pun mana pe telefon,il sun pe tata. Imi inchide,ma suna el.
"Alo,buna ziua. Domnul tata? Ce faci? Noi bine".Tusesc fortat. "Mi-e putin rau. Cred ca am racit. Cum? Nu,nu pentru ca umblu cu spatele gol. Te-am sunat sa-ti spun ca am mai luat un zece. Nush ce sa ma mai fac cu scoala asta, nu ma mai motiveaza deloc, e prea usoara pentru mine. Cica am sa primesc o bursa pentru note. Vreun milion. Da,da, stiu! E bataie de joc. Cred ca de la anu' am sa mai dau la o facultate...de stat,da. Ce? Daca nu cumva am cheltuit banii de taxa? Nu tati,cum? Stii ca sunt responsabila. A! Vrei sa vezi chitanta? Am pierdut-o. Hai mai tata ca-s imprastiata, stii ca am fire de artist. Nu nu te-am sunat ca sa-ti cer bani...da tre' sa-mi iau manuale. Stiu ca mi-am mai luat si luna trecuta, da' ne-au schimbat materiile,astia nu mai stiu cum sa profite de noi. Le schimba in fiecare luna ca se le cumparam lor cartile. A,si caiete ca scriu mult. Si pastile,ca tusesc. Nu nu! Azi dimineata la 8 jumate cand m-ai sunat nu dormeam. Eram la scoala, nu ti-am zis ca am mai luat un zece? Nu puteam sa raspund ca eram in fata clasei, ma dadeau aia exemplu ca's silitoare si nu lipsesc de la nici un curs. Cine a zis ca m-a vazut intr-un club la 4 dimineata? Pe mine? Sa vina sa mi-o spuna in fata. Cum adica? Eu stau in casa si tu auzi ca umblu prin cluburi? Eu! Da, plang! Ca nu e corect, ma tata ma. Eu sunt cuminte! A,da? Ma crezi??!! Si imi trimiti si bani? Numai...?? Asa e mai bine. Bine tati. Hai ca am de invatat. Te pup. Multumesc mult. Pa."
.....I'm going straight to hell.

Un comentariu:

Anonim spunea...

parca am mai auzit conversatiza asta candva...dar nu stu unde....a gata stiu..la mine si la tata:)))))))))