"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
"Nu face o tragedie din greseli care nu te definesc!" Mi-a placut mult asta, atat de mult ca i-am zis ca o sa ma folosesc de expresie ca fiind a mea, ca sa par mai inteligenta. A ras si mi-a dat voie.
Si pentru ca ma pricep la despicat firu'n patru, stau si ma intreb care-ar fi greselile care te definesc, sa stiu din ce ar trebui sa faci o tragedie.
E usor sa ai o atitudine aparent indiferenta, mai greu e cand n-ai somn si stai cu capu'n perna facand retrospective.
Pai in loc de retrospective mai bine-ti spui povesti:cu persani care faceau cele mai frumnoase covoare, dar le lasau mereu cate un mic cusur, asta ca sa-si amintesca mereu ca Divinitatea e singura lipsita de defecte. Adica asta e ceva de genu', cu cat gresesti mai mult cu atat mai bine???!!! N-am de unde sa stiu, ca si pe asta am furat-o :D! Da' e-o poveste tare frumoasa!

Niciun comentariu: