"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."

Concert Patrice

Mi-ar fi placut sa uploadez si un clip sau macar o imagine dar nu am reusit. Cred ca de la povestea aia cu poza mea de buletin laptopul meu refuza in mod voluntar orice e de incarcat pe blogspot.

Revenind la lucruri mai frumoase, cel mai tare eveniment la care am fost de curand. Si asta din perspectiva unui non consumator de muzica reggae. A surclasat si ceea ce s-a vrut sa fie concertul lui 50 Cent si pe Beyonce si pe Akon si pe Sugarbabes si orice inseamna artist international care s-a hotarat sa ne onoreze cu prezenta, la un loc (la Kylie n-am ajuns si Rolling Stones nu sunt pe gustul meu, oricat de legendari ar fi).

Deci o ora jumate de muzica live si un public imbracat tot in culorile steagului jamaican. Really nice. Cerem un bis!

Niciun comentariu: