"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Ziua 1 din weekendul meu de nastere ;))
Bubu, desigur.
Maaama, ce frumos a fost. Am tinut doliu pentru anul care a trecut. Am primit cel mai frumos cadou: se intoarce Dirty Diana acasa! Si trandafiri albi, preferatii mei. Si am baut cu toata lumea de nu mai vroiam sa vin acasa, as fi ramas acolo bucuroasa pana vinerea viitoare, daca nu trebuia sa car la bagaje:D.
Va multumesc ca ati fost acolo, cu mine!

Ziua 2
Hello, Mr Kravitz.




O fi avand el picioare de gaina, pantofi cu toc si o problema mare cu drogurile dar am innebunit tipand si cantand aproape doua ore cat a durat concertul. Si sunt convinsa ca si fara microfon Lenny s-ar fi facut auzit de toate miile alea de oameni care au venit sa il vada. S-o fi crezut el la inceput in Ungaria, dar putea sa se creada si in Botswana. In clipa in care si-a apropiat buzele de microfon si a soptit "I belong to you" s-a spalat de orice pacate.

"For better, worse, wherever
I would never let somebody break you down
Nor take your crown, never"

Cum sa nu il iubesti?

Ziua 3
A iesit le iveala leoaica din mine, aia care adora sa fie in centrul atentiei si mai aveam putin si torceam la cat am fost de alintata. Am fost la terasa, pe lac, am baut un Cosmo si am mancat un munte de inghetata si mai pe seara, inainte sa ma intorc acasa am gustat din tortul in forma de fund, a lui Tili, dand astfel un nou inteles expresiei "manca-mi-ai curul" ;)).

3 zile de poveste.

Niciun comentariu: