"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Nu stiu altii cum sunt, de fapt stiu, stau inchisi intr-o camera intunecata,cu perfuzia de cafea intr-o vena si un pachet de tigari in cealalta si invata pentru licenta,faimoasele 400 de intrebari grila din care o sa le pice doar 30 si un rezumat al lucrarii de diploma, care nu are cum sa fie mai mare de 10 pagini,si le mai iese si par alb din cauza asta. Si eu... fac maratoane de American Dad si Family Guy si ma indop cu inghetata.
Partea distractiva e ca stiu o gramada de oameni care si-au aranjat examenele ca sa poata sa intre in licenta si totusi au picat, si eu, care nici nu ma asteptam sa intru in ultimul an le-am luat pe toate. Nu ca nu as fi preferat sa imi aranjez sesiunea, dar imi terminasem bugetul pe septembrie inca din mai asa ca am zis si eu Doamne ajuta si acum poti sa ma strigi "Absolvento" :D.
Revenind,daca ar fi sa trag linie as spune ca am avut 3 ani de facultate minunati, plini de impliniri si satisfactii, toate astea pentru ca nu am frecventat cursurile.
Si daca e sa ma spal de pacate, marturisesc, in anul 1 mi-am insusit un catalog, pe care o fetita, de isi tot zicea sefa grupei si mi-l tot flutura pe sub nas ca sa vad eu ce autoritate are ea,dar sa arunce cu pietre cel fara de pacat ;)).
Ca sa fiu si mai sincera as fi preferat sa mai fac 3 ani de liceu, dar la cate scutiri medicale mi-am luat cand eram eleva mandra a Colegiului National "Alexandru Ioan Cuza",m-a rugat doctorita mea de familie de atunci sa incerc sa ma mut la Bucuresti imediat ce imi iau diploma de Bac,nu de alta dar nu prea mai avea ce diagnostice sa imi puna, avusesem orice de la maini si picioare rupte la intoxicatie, varicela, rubeola, transplanturi de ficat, ruptura de splina, you name it si deja incepeam sa dau de banuit.
Si ca sa vedem si partea plina a paharului, incepand de vineri nu am sa mai fiu studenta,ci somera. Cine stie, poate imi depun si dosarul sa imi iau ajutorul de somaj si asa am sa scap si de orice grija financiara :P.

Niciun comentariu: