"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Proaspat intoarsa de pe drum (si iesita din dus ca miroaseam a barbatel) mi-am verificat mailul sa vad cam ce-am pierdut cat am fost plecata.
Si uite prima stire: sex oral simultan cu 9 barbati. Da, evident, un news report pe care regret ca nu l-am prins la televizor. Oh! Femeia cu cea mai mare gura si-a mai indeplinit inca o fantezie. Sa deschidem o sticla de sampanie si sa toastam in cinstea ei, zic.
Porumbel arestat in Bosnia pentru trafic de droguri. " Nu stim ce sa facem cu el, dar deocamdata ramane in spatele gratiilor" declara un politist. Si te mai intrebi care dintre ei doi are creier de pasare. Oare o sa ii faca dosar si pentru consum? Da' dreptul la vizite conjugale o sa aiba? Si o sa stea inchis cu porumbei mai fiorosi care au comis crime sau cu cei mai putin periculosi care doar au furat cateva firmituri de paine unor vrabiute?
Urmeaza tragedia aeriana din Spania, imposibil de comentat si cea mai mizera dintre toate: baietelul de patru ani ucis, mai bine zis torurat pana la moarte de "asistenta lui maternala", un om cu un suflet hidos, care sper, din tot sufletul si in mod sincer, sa aiba parte de un tratament identic in puscarie, mai ales ca mama copilul din cate am inteles se afla la doar 3 celule distanta de ea.
Inapoi inntr-o lume mai decenta, in care copii nu sufera doar pentru ca s-au nascut de o anumita rasa sau culoare, marfa in Tiurcia. 35 de grade la 9 dimineata, toate natiile vorbind toate limbile, vreo doi homosexuali etalandu-si dragostea pe strada,o gramada de cluburi, o tona de mancare, un munte de genti LV si ceasuri Daniel Klein si pentru fiecare cate un localnic gata sa te traga cu forta la el in magazin si sa-ti faca vreo reducere substantiala, si miros puternic de has.
Si totusi, nicaieri, nici aproape de paradis nu e mai bine ca acasa.

Niciun comentariu: