"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Treaza de dimineata de la 6 jumate sa ma joc de-a baby sitter-ul cu nepoata mea de un an si doua luni care da dovada de mai multa inteligenta decat dau eu la 22, ridic ochii pe strada, si vad tronand pe un cos de gunoi dintr-o statie de autobuz, proaspat scos la imprimanta ANUNTUL!
Nu, nu dau pantofi gratis la Nine West si nici nu se deschide vreun Victoria's Secret prin oras. Mai degraba "Ofer cunilingus la domiciliu"!
Uite asta e semnul absolut cum ca piata serviciilor din Romania e intr-o continua dezvoltare. Cine a zis ca o sa intram intr-o perioada de recesiune economica a fost un prost. Acum avem sex oral la domiciliu.
Pai cum, e toiul noptii si nu poti sa dormi? Comanda o pizza si un cunilingus, la 2 cunilingusuri comandate primiti un rimming.
Dar daca nu esti multumita de prestatie poti suna la Protectia Consumatorului sa iti ceri banii inapoi?

5 comentarii:

Anonim spunea...

in fiecare zi invat ceva
din pacate azi am dat peste riming
f proasta zi

linacatalina spunea...

:))) poate ca ar trebui sa te lasi de invatat

Anonim spunea...

poate:)
apropo de what what in the butt si cum nu o gasesti
http://www.idesktop.tv/
fa cont pe site-ul ala si poti sa dai jos ce clip vrei de pe youtube

linacatalina spunea...

sar'naaa...mai am una... "i am (so gay)" , primul clip hip hop cu gay :D

costel spunea...

mie nu imi place nici what what. O stiam din south park, ca au un episod despre vedete pe youtube (inclusiv grasul care danseaza pe ozone)