"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Draga Mos Craciun, stiu ca e prea devreme ca sa iti spun ce vreau anul asta, dar te-as ruga, daca ai prin tolba ta plina de minuni, niste sedative pentru vecinii mei.
Cand stateam pe Sibiului, nenea de la 2 s-a gandit ca ar fi o idee buna daca ar arunca benzina pe ghena sa auda el cum face poc pe toata scara.
De data asta am nimerit o tanti care m-a reclamat ca fac dus si o deranjez.Si ca de Pasti, cand eu mancam cu doua guri la Diana in bucatarie, oua cu cozonac, cu ciorba, cu salata de boeuf, cu chiftelute si cu ceva desert, de la mine din casa se auzeau 6 voci de baieti. Promiscuitatea sta asadar, pe Compozitorilor si e intruchipata de femei de moravuri usoare care se desfraneaza in timpul unei sarbatori. Buuun! Am tacut, am lasat-o sa ma jigneasca, am ras si am uitat de ea.
Marti, la ora 10 dimineata, Constantin, cum care Constantin, politistul de proximitate a venit sa ne bata la usa cu amenda gata sa o lipeasca de frigider, pentru deranjarea linistii publice. Vrei sa fii curata,faci dus de dimineata si deranjezi vecinul, da? Na amenda, nesimtito.
Ghinionul a facut ca eu sa fiu la Galati, asa ca azi dimineata la prima ora, imbracata corespunzator, m-am indreptat cu pasi marunti si repezi catre sectia de politie sa dezbat notiunea de incalcare a legii si pedepsirea acesteia in conformitate cu legislatia in vigoare.
Bat la usa timid, ma invita inauntru colegul lui Constantin cu mai multe randuri de gusa decat grade in politie, care imi spune sec sa revin dupa unu si ca al sau coleg ma chemase probabil ca sa ma "atentioneze" facandu-mi batator la ochi semn ca vrea bani. I-am promis ca revin la ora unu si m-am indreptat spre casa, de data asta cu pasi rapizi. La ora 1 eram in parc, cu Neti, ma jucam de bau-bau-ul, manata de o dorinta incontrolabila de a inchiria casuta mea unei familii interminabile de tigani care sa creada ca liftul e de fapt toaleta si care sa asculte manele cu pauzele de rigoare atunci cand se chinuie sa bage calul in casa.
Asa ca draga Mosule, chiar daca nu am fost fetita cuminte, altii au fost mai obraznici ca mine.

2 comentarii:

Anonim spunea...

in stilul tau
nu ma indoiesc
ca vei putea tece peste orice ;)

EMMA STEFFAN spunea...

hehehhee... anunta l pe constantin ca o sa aiba parte de o surpriza. maine ma mut la Orizont, complexul orizont.:))