"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Pe 12.12.2012 vine sfarsitul lumii. Cel putin asa zice Hotnews. Ceva cu niste calcule mayase, cu oprirea rotatiei Pamantului,cu asteroizi,cu schimbari ale polilor,cu pitici zburatori care o sa ne fure sufeletele...
Cum ar fi daca ar fi sa fie asa? Eu nu as vrea sa mor cu ceva regrete. Ca am tacut, cand nu a trebuit, ca nu am plans sau ras destul,ca am si ca nu am de prea multe ori. Asta daca mai apuc 2012 sau mor de ciuda ca nu vin vineri la 2 ani de petreceri in Malibu. Asa ca m-as lua dupa cliseica "live everyday as if it was your last one" si mi-as rupe capul in fiecare zi, asta incepand din ianuarie, pana in decembrie as avea suficient timp sa le incerc pe toate, nu?
Recapituland, mayasii au prevazut sfarsitul lumii la data fixa, Nostradamus a prezis nasterea Antichristului si un al Treilea Razboi Mondial care o sa dureze 27 !!! de ani (primele 2 au durat "doar" 8 ani impreuna), acceleratorul de particule o sa duca la o explozie nucleara care o sa distruga toata planeta,pana si lumea bursiera se prabuseste, clar nu avem cum sa intram, ca personalitati individuale, in nemurire daca, la un moment dat, o sa disparem cu tot cu continentele, si toata munca noastra, sa facem multi bani, sa ne imbracam de la baietii care vand parfumuri originale si hainele de firma la jumatate din pretul de pe eticheta o sa se duca dracului.

Niciun comentariu: