"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."


A trebuit sa ii fac poza ca sa am dovada.
Doamnelor si domnilor, pe 8 noiembrie, mirele va jura, asa sa ii ajute Dumnezeu, iubire eterna tinerei mirese, apoi, ca in filme ii va ridica voalul de pe ochi si o va saruta, pentru prima oara in mod oficial, pe noua doamna Grosu.



El e frati-miu, cu o gura mare si uneori cam spurcata, ea, discreta, l-a facut sa o intrebe daca ar vrea sa stea tot restul vietii ei langa el.
Eu, daca mai vad o rochie de domnisoara de onoare o sa incep sa ma crestez pe maini.
Acum o luna, vorbeam cu Ela si imi povestea ce frumos a fost cand Nutzu i-a cerut mana. Si am m-am uitat la ea, la ce fericita si implinita era, cu inelul pe deget si cu planuri de nunta si un bebe cat mai repede si mi-am zis ca pentru nimic in lume nu as vrea sa fiu in locul ei.

Niciun comentariu: