"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Prima oara a fost la 15 ani.Ma gandeam de mult la asta, dar stiam ca eram prea mica. Nici nu stiam unde as putea sa o fac.
Eram singura dintre fete care a avut curajul sa mearga pana la capat.Toate imi ziceau ca o sa doara si ca cu asta am sa raman toata viata, numai ca eu ma credeam hardcore.
Asa ca m-am dus acasa la unul din baietii care o faceau, nici nu stiam daca era bun de ceva, de-abia il cunoscusem, l-am intrebat cat o sa coste, mi-a zis ca pentru mine o sa fie gratis, m-am intins pe pat, am inchis ochii, mi-am muscat buzele si dupa o ora jumate, ramasa singura, m-am uitat in oglinda si mi-a parut rau. Era cel mai urat tatuaj si eu mi-l facusem.
In vara, dupa vreo 7 ani de ascuns rusinea, l-am acoperit. Cu stelute. Nu pentru ca asta ar avea toata lumea, pentru ca numai asta acoperea desenul, cu tente de mazgalitura preistorica facuta de Omul Cavernelor. Da' urat asa cum era, daca ar fi sa dau timpul inapoi mi l-as face din nou. Cele mai frumoase lucururi se nasc din greseli.

3 comentarii:

Diana Vlase spunea...

pune poza, sa vada si eugen:))))

linacatalina spunea...

articolele de pe blog sunt imaginare si nu au legatura cu realitatea :-"

linacatalina spunea...

pleonastic vorbind :D