"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Daca ar fi sa am de ales acum, in clipa asta, intre pace in lume sau o mie de pereche de pantofi/cizme/sandalute/balerini, as alege fara sa ma gandesc o secunda, varianta a doua, fara vreo remuscare fata de victimele colaterale ale razboaielor inutile.
Se spune ca ciocolata e mai buna decat sexul. Eu zic ca o pereche de pantofi e mai si mai si. Dar daca combini ciocolata cu sexul si o pereche noi de pantofi, cum ar spune cantecul, "heaven, I'm in heaven and my heart beats so than I can hardly speak..". Pauza de 5 minute, sa imi imaginez.
Acum ca mi-am facut cadou acea pereche de cizme,pentru care ma urasc niste femei, m-am indragostit de o alta si ma gandesc ca mi-ar trebui o pereche de pantofi.Am vazut eu vreo trei cu care mi-ar sta bine. Sunt absurda si copilaroasa si snoaba, stiu. Dar am dreptate.













XOXOXOXOXO

Niciun comentariu: