"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Pe Please Keep Me l-am gasit in fata blocului de ziua Nutzului. Un animal, cu doua picioare il udase pe el, bietul catel, caci ce altceva poti sa ii faci unui animalut de doua luni care se chirceste de frig pe un pres in fata usii tale daca nu sa increci sa il omori? Ori sunt eu batuta in cap, ori sunt oamenii handicapati, mai bine iesea omul el in fundul gol afara, ud, sa invete, daca nu l-a invatat ma-sa sa nu mai chinuie animale . Oricum, l-am luat in casa, pe el, pe catel, si doua zile si un munte de rahatei mai tarziu am aflat ca are pneumonie si afinitate pentru covorul meu din sufragerie cand il ia burtica. Acum are casuta lui, face pe scutece sau afara si mananca la ore fixe. Daca un catel poate sa invete oamenii de ce nu pot? Nu sa dea labuta, asta e usor, am vazut. Sa fie mai discreti cand isi fac nevoile.

Niciun comentariu: