"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."




















Pe 1 februarie a fost ziua Aninei. Anina e sora-mea Oana, numai ca nu stiu din ce motiv ciudat toata lumea o striga asa de cand era mica. A facut 21 de ani, i-am cantat live la multi ani, am imbatat niste minori, am facut niste poze compromitatoare, Nutzu a concertat ceva piese de dragoste si s-a pierdut o verigheta.

Pe 7 a fost ziua lu' Bobo. Bobo e fratele meu Raducu, care a venit la mine la Bucuresti o saptamana, a sarbatorit cu cateva ture de Magheru, si spun ca a sarbatorit pentru ca a facut de-abia 17 ani si conduce mai bine ca oricine, am incercat sa ajungem in niste cluburi, a avut loc incidentul cu tinuta pe care il acuza si Diana, ne-am intors acasa, ne-a imbatat sarbatoritul cu votca, Jack si Sherridan's si a doua zi am fost la cel mai prost film, Push, ca sa ne treaca durerea de cap.

Pe 9 a fost ziua Elei, zana proaspat devenita doamna si cum nu am avut cum sa ajung acasa, am sarbatorit singurica aniversarea celei mai frumoase cumnatici din lume.
>





















Pe 10, ehhh, pe 10 am vrut sa plec in oras si cand am ajuns in fata blocului am constatat cu stupoare si ceva spume la gura ca nu am in ce usa sa bag cheia sa descui masina. Asta pentru ca usa, cu tot cu masina, fusese ridicata si dusa undeva departe. 6 milioane 500 mai tarziu ma indreptam spre casa, cu zambetul pe buze. Radeam eu radeam, dar nu era rasul meu.

Pe 11 februarie a fost ziua lu' Edi mare, verisorul meu mai mic, care incepe sa nu mai fie asa de mic si care se dovedeste a fi un talentat aproape prodigios.

Pe 12 februarie m-am suit in masina ca sa vin spre casa. M-am suit in dreapta si am lasat-o pe Daniela sa conduca, cu actele mele, de ale ei se plictisise. Undeva aproape de Braila, la 17 km de fapt, ne opreste un nene politist sa o anunte sa avea 141 la ora in franare. Si cum pe actele ei scria ca si-a luat permisul de nici o luna, cei 141 de km deveneau 161 de km, care insemnau suspendarea dreptului de a conduce 3 luni si amenda 5 mil 600. 150 de euro mai tarziu Daniela semna avertismentul Catalinei si nenea politisul se bucura ca avea bani de flori de Ziua Indragostitilor.

Pe 13 februarie e ziua lui Edi al meu. Face 6 ani si are vreo 40 de invitati la ziua lui. Adica cu 35 mai mult decat am avut eu la ziua mea. Lista lui de dorinte include un hotel cu piscina, care piscina sa fie accesorizata cu niste blonde. La 6 ani omul meu stie ce vrea.

Pe 14 vine Ziua Indragostitilor, dar cu Baiatul ma face sa ma simt ca in fiecare zi e ziua noastra mi-am propus sa fac ce fac in fiecare sambata. Nimic.

Pe 22 facem 2 ani de teatru si ceva imi spune ca o sarbatorim mai ceva ca anul trecut. Ba nu, stai, anul trecut a fost ...aaaa...nu, altceva imi spune ca o sarbatorim la fel de frumos.

Dupa ce trece luna asta am sa ii multumesc lui Dumnezeu ca nu cunosc pe nimeni nascut in martie si incep sa fac economii pentru luna iulie si cei duzina de sarbatoriti ai ei.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Fă și TU pasul!

www.PASPRE.ro