"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
M-am hotarat. Nu mai vreau sa fiu sa pun bazele unei afaceri profitabile care sa imi aduca prestigiu, respect si cate o pereche de pantofi pe saptamana(iar pantofi?!). Ma fac mester/instalator.

Experienta am. In vara mi-a venit mie ideea sa dau cu var in sufragerie. Si pe la 11 noaptea, dupa ce am injunghiat-o pe Printesa Marilor, balonul in forma de calut pe care mi l-a luat mama de la Gradina Zoologica si i-am inhalat heliul m-am apucat sa spal peretii ca sa fie gata de varuit a doua zi.De unde atat elan, nu stiu, or fi pus aia ceva in heliu. Inutil sa explic ce a iesit a doua zi. A trebuit sa raschetez peretii, sa gletuiesc, sa dau iar cu o mana de var (limbajul specific il stapanesc, deci sunt o profesionista) si tot asa timp de o saptamana, pana cand Morano si-a facut mila de mine si a facut 3 ore ce nu reusisem eu in 8 zile.
Acum o luna mi s-a rupt bateria de la baie. Nu stiu cum, doar era otel. Am decis ca pot sa o fac si pe aia si dupa ce m-am scremut jumatate de ora sa o scot pe cea veche din perete, doar sunt o femeie puternica, m-am chinuit inca o jumatate de ora sa infiletez un surub pe cea noua,de i-am zis si de mame si de tati si de morti, Doamne iarta-ma,ca ma apucase si plansul,ca sa imi dau seama ca infiletam in sens invers. Am montat-o pana la urma,stramb, dar am montat-o. Atat de bine ca i-am dat drumul si tasnea apa din 4 gauri din perete. Noroc cu Morano care s-a uitat de doua ori urat la ea si a facut-o sa mearga.

Deci, eu stric lucrurile si mai tare si Morano le repara din urma mea. Avem program de luni pana vineri, intre 09.00-16.00.

Un comentariu:

Diana Vlase spunea...

da, da, stiu ca este minunat:D:D:D