"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Prima oara cand mi-am dat seama ca sunt batrana a fost cand un baietel de 13 ani m-a intrebat ce varsta am si cand a auzit 23 a inceput sa imi vorbeasca cu dumneavoastra. Apoi am fost invitata la un majorat, cu tot cu after-party. Si am realizat ca mai tarziu de ora 3 jumate nu mai pot sa mai stau treaza, altfel ma dor toate celea a doua zi.

Asa ca rog timpul sa se opreasca, macar o zi. Sa pot sa ma opresc si eu, sa simt. Fie ea si tristetea. Sa nu vina repede cu buretele, sa stearga tot, oameni, rasete, dor,doliu, durere, lacrimi, nervi, iubire. Sa imprime nu doar pe chipuri trecerea lui, sa se scurga macar mai incet, ca sa pot sa simt si eu mai apasat ca exista.


www.portfolios.ro

Niciun comentariu: