"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Iubesc caldura si mirosul de soare pe pielea mea. Imi place sa imi simt briza marii jucandu-se cu parul meu si sa simt nisipul ud gadilandu-mi talpile.Iubesc vara si m-as muta si maine in tarile calde. Eu si cu pasarile migratoare ce mai fugim de frig. Nu mai iubesc mersul la mare. Pentru ca a venit toamna si pe mine inca ma chinuie niste imagini.



Da,cu barbati...in slipi. Imi pare rau daca jignesc pe cineva. De fapt, nu imi pare asa de rau. Sunt infioaratori. Nu barbatii. Slipii. Ar trebui, ei, chilotii elastici, interzisi pe toate plajele din lume, sau sa se poarte cu procura speciala de la doctori.

I-am vazut purtati de tatici cu chelie, bucurosi ca inca exista fete care fac topless, si fericirea lor era evidenta tocmai pentru ca purtau slipi, i-am vazut pe portocaliu astfel incat sa nu mai lase loc imaginatiei, i-am vazut purtati la masa, in hotel, pe plaja, in apa, sub apa, i-am vazut peste tot. Si ce minunat ar fi, ca locul lor sa fie luat in timp de bikini, ca sa stim si noi cine mai are hemoroizi si cine nu. Vorba americanului, daca tot il ai, flutura-l.

Niciun comentariu: