"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Dupa luni intregi in care am incercat sa ma conving ca trebuie sa o fac, m-am hotarat in sfarsit sa o fac. Ma mut!

Astazi am fost sa vad 12 casute. Si mi-am dat seama ca atunci cand vrei sa inchiriezi una, important nu e aspectul ei ci tipologia proprietarului. Daca este un nene vopsit, cu priviri libidinoase, sau o doamna care te priveste cu un aer stupid de superioritate, cum am intalnit eu, e clar, nu ai sa te muti acolo niciodata, niciodata. Daca dai peste tot peste o doamna care iti spune ca ea nu vrea decat sa ii protejezi parchetul din 1993 sau alta care iti cere CV-ul sau peste un domn care nu vrea sa ii fii chirias decat daca citesti des te enervezi si incepi sa te intrebi de ce ai vrut vreodata sa te muti. Mai bine citesti carti de psihanaliza, in loc de anunturi.

Si daca tot ma mut (iupiii), ii invit pe toti cei care au fost vreodata la mine in casa sa vina, intr-un final dramatic, sa ii bata in teava aleia de deasupra, de ramas bun.

Niciun comentariu: