"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Prima oara m-am indragostit cand eram mica. M-am indragostit de carti. De baieti nu prea aveam chef pentru ca trebuia sa ma uit dupa amiaza la Sailor Moon si pe urma seara la Captain Planet,intre astea doua sa mai dorm putin, apoi trebuia sa imi iau gustarile si mai aveam de facut inainte de culcare si baie, deci puteau sa mai astepte, ei, baietii. Stiu ca prima carte pe care am citit-o a fost Colt Alb a lui Jack London, dupa care am decis ca daca nu am sa imi iau catel viata mea nu mai avea sens, asa l-am primit pe Jock, care era dalmatian, si care a fugit nu stiu de ce de acasa si s-a intors dupa doi ani, timp in care eu primisem un alt dalmatian,pe Mickey, aka Nenorocitul care a inghitit spalatorul de vase, care l-a omorat pe Jock cand s-a intors la mine. Dar deviez de la subiect. Si Jock e un nume frumos de catel!

Pe urma am citit "Cele doua Diane" si "Dama cu camelii" si am plans cred ca, vreo trei luni,cat a durat vacanta de vara, pentru ca nu intelegeam de ce el moare la sfarsit, sau de ce ei doi, care se iubeau, nu raman impreuna. Si atunci m-am hotarat ca Alexandre Dumas era scriitorul meu preferat (fiul, nu tatal, da?), pentru ca de la el am invatat ca exista si finaluri nefericite, si numai un copil poate sa creada in happily ever after-uri,iar eu nu mai eram copil de mult in minte mea,motiv pentru care mi-am si facut o sectiune in oracol despre scriitorii preferati (sac!).

Astazi continuu sa iubesc. Aproape la fel de tare. Am aflat despre carti ca ele sunt ca oamenii. Bune, rele, mici, mari, pe care le uiti repede, care te fac sa razi,care te fac sa plangi, pe care vrei sa le ai langa tine tot timpul, de care nici nu vrei sa auzi. Am auzit pe cineva spunand cum ca o carte face cat un lingou de aur. Pai sa petrecem, zic, sunt putred de bogata.

Un comentariu:

Suflet naiv spunea...

Ce amintiri frumoase 8->