"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Pentru ca nu am reusit pana in luna august sa ajung la plaja si la solar nu ma mai duc (pana vineri cand am sa ajung la Galati, culoarea branzei chiar nu ma mai prinde), mi-a facut cadou Daniela, a.k.a. "De ce,de ce ai plecat in vacanta si m-ai lasat singura la birou?" si " Multumesc oricum ca mi-ai imprumutat casa ta doua saptamani" un voucher la un salon sa ma duc sa ma fac o doamna. Si cum eu am o problema cu oamenii care incearca sa imi umble in par, am zis ca de toti banii am sa ma bronzez organic.

Am intrat pe forumuri sa vad ce zice lumea, si nu mica mi-a fost fericirea cand am vazut toate femeile alea implinite pentru ca se bronzasera dupa o singura sedinta,si vai, solutia contine proprietati anti-aging si nu prezinta niciun fel de risc.Raiul pe pamant. Si m-am intrebat cum de am fost atat de oarba atat timp si nu mi-am dat seama ca pot sa fiu bronzata si fara sa ma duc la solar.

Am sunat frumos, mi-am facut programare, mi s-a zis sa imi fac un peeling cu o zi inainte si sa nu folosesc cosmetice in ziua programarii si nici sa ma dau cu parfum.Plus ca mi s-a multimit pentru incredere. Extrem de amabil, stiu.Si mi-am facut un peeling de toata frumusetea, am frecat la genunchi si la coate de mi-a venit rau, ca asa mi-a zis fata la telefon.

Am ajuns la salon, si m-am intrebat unde mi-a fost gandul. In primul rand, ca sa te bronzezi organic e recomandat sa stai butt naked. Si cum am o problema cu oamenii care se apropie de mine cu un furtun in mana si ma roaga sa departez picioarele si sa inchid ochii am ales sa stau in underwear, tot avea si ea nevoie de un bronz.

Pe urma, ca sa te bronzeze organic isi pune o doamna un halat pe ea ca sa nu se murdareasca, te da cu o crema pe unghii sa nu se murdareasca nici ele si te spray-eaza cu o chestie pe urma sta cu alta chestie care sufla aer cald sa te usuce. La 38 de grade afara chestia aia nu o sa se usuce pe tine niciodata. Si dupa ce am facut intindere de la cat am stat cu gatul in sus ca faceam linii albe,am zis ca asta a fost si acum pot sa zambesc fericita, 10 zile am sa fiu un alt om. Si sunt alt om. Galben. Cu pete. Sunt de fapt morcovie. Si picioarele mele albe in sus si negre in jurul gleznei. Sunt asa, un fel de degrade. Cand am ajuns acasa si m-am descaltat am vazut ca aveam solutie si intre degetele de la picioare.Si pentru ca ma incaltasem mi se imprimase toata solutia in balerini, picioarele mele ramasesera ciudat de albe. De un bronz placut insa intre degete. Cu tot scrubul pe care l-am gasit in casa am reusit sa ies din starea de degrade. Acum am pete mici de ceea ce pare jeg dar nu este. Cel putin e anti-aging.

Un comentariu:

Anonim spunea...

)))))))))) ahahaha, ce m-ai facut sa rad, imi place cum povestesti...linacatalina, imi pare rau de nutzu.
Ana (din liceu)