"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."

Ganduri (proaste) adunate

Ai observat vreodata cum oameni care nu te plac, te compatimesc atunci cand ti se intampla sa ai probleme?

"Am zis tuturor oamenilor pe care ii cunosc ca esti o curva, dar ti-a murit pisica/iubitul tau te-a inselat cu prietena ta cea mai buna. Imi pare rau, daca pot sa te ajut cu ceva, sa-mi spui, la orice ora o sa fiu acolo. Uite, si o imbratisare ca pari ca ai nevoie de una. Si daca vrei, mergem si la o cafea, arati cam obosita de la atata plans."

De unde atata bunatate de la persoane care nu pot sa alature numele tau unui adjectiv? Dar astia sunt doar nervii mei care vorbesc, in realitate oamenii sunt buni si blanzi.

In timp ce google-esc metode de tortura si caut in Pagini Aurii un ciuciunghez din asta sa loveasca si el cu masina pe cineva, nu pe ala care l-a lovit pe Nutzu (pentru ca ciuciunghezul nefiind european va fi trimis inapoi in tara lui, deci no harm done) imi curg usor lacrimi pe obraz. Da' de ce el? Cred ca asta e cea mai repetata intrebare din lume. De ce? Sa te intorci sa ridici pumul spre cer sa intrebi cat mai crede El ca mai poti sa mai suporti? O fi vreo pedeapsa pentru pacatele lui, ale noastre? Sa fie vreun blestem?(da, dar doar la  ultima intrebare)

Am invatat ca trasul de par si datul cu capul de pereti au efect terapeutic. Dar nu fac ca lucrurile, sau in cazul nostru, picioarele, sa se indrepte sau sa se regenereze. Si pentru ca repetitia este mama invataturii, ceea ce nu te omoara te face mai puternic (oficial am devenit invincibili, cineva sa sune la Guiness World Of Records, cred ca am doborat ceva recorduri ).

L-am intrebat pe Nutzu cat o sa coste operatia. A raspuns : sase cai frumosi. Si pentru ca este cel mai sexist om , a promis ca daca la urmatoarea ecografie o sa afle ca o sa fie tatic de baietel nu de fetita se ridica singur si merge fara pic de gimnastica recuperatorie. Hal de simt al umorului, cine l-o fi invatat?

Niciun comentariu: