"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
No news is not good news. No news inseamna ca s-a intamplat ceva si ai mei, adica mama nu vrea sa imi spuna ca sa nu "ma ingrijorez". Si pentru ca fac ce fac si tot aflu, am sa le spun, oricat de nebagata in seama as parea, ca le doresc oamenilor care le doresc raul celor pe care ii iubesc sa se mai duca in pizda mamii lor sa ne mai lase in pace.

Ieri Nutzu a avut accident. De fapt o masina a facut accident cu picioarele lui si acum are nevoie de tije si o sa stea cateva luni cu picioarele in ghips pana la brau. "Ma duceam la Medgidia si pe drum am crezut ca masina are pana. Am pus masina pe avarii, m-am dat jos, am scos din portbagaj triunghiul semnalizator si am verificat rotile. Nu erau dezumflate. M-am suit inapoi in masina si m-am gandit sa iau geanta din portbagaj. Ne-am dat jos amandoi, eu si unchiul meu si ne-am repezit la portbagaj. Din spate am auzit o frana si din instinct am sarit pe sosea. Picioarele mi-au fost prinse intre protbagaj si botul masinii care ne-a lovit. M-am tarat la unchiul meu care avea capul spart si care nu facea decat sa tipe: ne lasi copii fara tata! si care, mai tarziu am aflat, avea rotula facuta praf. Soferul a sunat la ambulanta : Buna ziua, am lovit doi oameni! si a inchis. L-am sunat pe tata, numai numarul lui il stiam pe de rost. Pe langa mine a trecut un tir, aproape sa ma loveasca. Noroc ca a oprit un sofer de dubita si si-a pus masina in lateral ca sa blocheze banda pe care eram, pentru ca noi nu puteam sa ne ridicam de pe astfalt. 40 de minute am asteptat Salvarea, timp in care pe langa noi a trecut o masina condusa de o doctorita care s-a dat jos sa ne ajute dar le-a zis celor opriti sa ne ajute :lasati-i ca astia mor. Cand a ajuns SMURD-ul am simtit ca mi-a pus Dumnezeu mana in cap si ca totul o sa fie bine. Am fost dusi la spital la Braila si de acolo transportati cu o Salvare privata la Galati. Am la un picior tibia facuta praf si la altul rupta in 4 locuri."

Imagineaza-ti ca auzi povestea asta din gura cuiva drag, care te suna de pe patul de spital, jumatate pus in ghips si te intreaba de ce plangi. Are dreptate, plang eu si nu a plans el. Nutzu o sa invete sa mearga odata cu Maya. Unde gasesti premergator pentru un om de 100 de kilograme? Sunt recunoscatoare ca nu a patit ceva mult mai grav, ca coloana lui nu e afectata si ca traieste. Daca operatia unchiului meu o sa reuseasca, o sa isi piarda la un picior din inaltime, deci o sa traisca toata viata cu un handicap. Ela a avut un soc cand a aflat, a trebuit sa fie calmata de mama cu un sedativ. Si eu sunt asa de departe..

Niciun comentariu: