"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."

Despre razboaie,glossuri si alte prostii...


Asta vine ca o replica la o discutie interminabila despre egalitatea intre femei si barbati si inutiliatea ei, intr-o lume in care cica femeile au rol de...sau , ca sa nu fim vulgari, n-au nici un rol.
Mda...faza asta cu razboiul dintre sexe a fost inventata de cineva care se plictisea si nu stia cum sa faca misto pe seama altora decat incitandu-i intr-o dezbatere care nu o sa aiba niciodata concluzie.
Nu iau nici o parte, imi place sa cred ca nu am prejudecati, am cu ce altceva sa imi ocup timpul liber, si pot sa jur ca succesul meu in viata nu o sa depinda de felul in care fac pipi, stand jos sau in picioare, da' decat sa se considere parti adverse, cele doua "tabere" ar trebui sa asculte ceva John Lennon: fratilor,sau surorilor,dupa caz.... make love, not war.

Niciun comentariu: