"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."


Afisul asta a aparut in ziare, de aici si un sir nesfarsit de telefoane la 4 dimineata de la pusti incitati de ideea ca ar putea cumpara o femeie. Cel mai "amabil" a fost un tip care cica lucra intr-un bar de noapte si s-a oferit ca sursa de inspiratie"da!luati-ma si profitati de corpul meu!"...ok, e cazul sa ne schimbam numerele de telefon.

Si ca sa nu deviem de la subiect actrita principala s-a ales cu fisura la timpan dupa premiera de joi si merita pentru toata suferinta mai mult decat o cronica favorabila in B-24.

Ei, uite asa se incheie o saptamana ideala, in care iar n-am trecut pe la facultate, s-a previzionat o vara cu maxime de 55 de grade Celsius la soare(da, am scris 55!), Steaua a ajuns pe locul 2 in campionat, am dat 600.000 pe taxiu din Romana pana acasa, am mancat o ciocolata jumate de suparare, am redescoperit dusurile cu apa rece si m-am ales cu o minunata febra musculara dupa o ora la sala in care mai mult am plans decat sa ma intind(traiasca salata boeuf, aripioarele de pui cu susan si sarmalele facute de mami!).

Niciun comentariu: