"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
La 14 ani am fost sa imi fac,nimic anormal, poza de buletin.
Am mers atunci cu sora mea mai mare care arata cam asa.
Eu am iesit in buletin aratand cam asa, numai ca mai urat.


Cateva luni mai tarziu am incercat sa imi pierd buletinul, dar locuind in mirificul Galati in 20 de minute era la mine la usa o tanti blanda cu ochi mari, gata sa imi ceara recompensa pe ce gasise. M-a intrebat cine e fata din poza, i-am raspuns sec "eu" mi a dat buletinul si a plecat fara sa imi mai ceara nimic. I-o fi fost frica sa nu vin noaptea sa o bantui.

La 19 ani, cu cateva zile inainte sa incep BAC-ul, am fost sa imi fac pasaport. Evident, in acelasi mirific Galati unde am trecut nonsalant pe langa sirul de oameni care asteptau de la 8 dimineata sa isi depuna actele, in biroul sefului oficiului de pasapoarte care mi-a zambit, mi-a zis sa il salut pe tata si m-a trimis sa ma pozez. Am intrat toata o diva in camera, mi-a picat frumusete de machiaj cand baiatul de la poze s-a uitat de 3 ori la mine, de 3 ori la buletin si mi a zis ca cu buletinul ala el nu poate sa imi scoata pasaport. Dupa rugaminti, implorari , lacrimi mi l-am facut.

Am iesit aratand asa, numai ca bruneta

.

O luna mai tarziu, cand am plecat la matusi-mea in vizita, vamesul mi-a zambit discret si mi-a facut cu ochiul sugestiv, ceva de genul:"eu stiu de ce te duci tu acolo, se vede pe poza ta de pasaport, am vazut multe ca tine,dar n-am sa zic nimic".

Acum catva timp. dupa 8 ani de rusine mi-am pierdut buletinul. Tocmai in ziua in care trebuia sa ma duc acasa sa imi scot cazierul sa imi depun dosarul pentru examen la scoala de soferi. Daca il gaseste cineva...sa il lase acolo.

Acum trebuie sa ma duc sa imi fac altul. Probabil am sa ies ceva de genul asta




Asta daca am noroc.
Dar frumusetea interioara e cea care conteaza, nu?

Niciun comentariu: