"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Acum o saptamana, prin amabilitatea domnisoarei Vlase,doamna Aurora, de profesie viitoare mamica, m-a dus sa il vad. A fost dragoste la prima vedere. L-am luat de langa mama lui si i-am soptit, chiar daca nu intelegea "de azi,eu sunt mami tau". L-am pus intr-o cutie, ca sa nu vada nimeni ca plecam impreuna si a inceput sa planga cum am iesit din casa. I-am luat scutece, laptic, l-am dus la doctor, nu ma lasa sa dorm noaptea si e de profesie facator de pipi.
Doamnelor si domnilor, Pablo (trebuia sa il cheme Freud)!






Si cum fiecare mama isi lauda puiul, al meu musca si pupa la comanda, face cacuta cand nici nu te astepti si e cel mai frumos si cel mai destept si cel mai...frumos, am zis? Imi place sa am grija de el pentru ca stiu ca depinde de mine. Oamenii ajuta oameni pentru ca asta ii face sa se simta puternici si superiori. Ba nu...o fac din altruism....

Asa ca mi-am scos, cu ajutorul baiatului, mocheta din sufragerie, care dupa o saptamana de frecat cu otet incepuse sa miroasa a mort si toata ziua dau cu mopul.

Oricum, azi puiul face o luna si trebuie sa sarbatorim. Laptic deci, pentru toata lumea.

Niciun comentariu: