"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Nu am mai fost la el de mai bine de un an de zile. Ma gandesc la ce frumoasa ma facea sa ma simt, in fiecare zi, imi e dor sa imi vad pielea mangaiata de culoare dar stiu ca nu imi face bine, asa ca tac si suport. Eu sunt Catalina si sunt dependenta de solar. Am fost. Acum in locul bronzului am niste alunite care din sexy au devenit dubioase. Prima oara am fost in clasa a 11-a. Era iarna si eu eram mai neagra decat am fost in toate verile de pana atunci, numai ca eram si daltonista si nu vedeam decat ca as putea sa ma inchid si mai tare la piele, asa in ca in 3 zile consecutive am stat cate o jumatate de ora, pana cand m-a usturat si cerul gurii si nu puteam sa stau dreapta, sau cocosata, sau sa stau in picioare sau sa ma asez din cauza usturimii pentru nimic in lume. Dar eram bronzata. Proasta ca mi-am ars toata pielea, stiu, dar bronzata.Mi-e dor de inconstienta aia.

Niciun comentariu: