"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."

Are cateva probleme de identitate omul asta, de tot intreaba cum il cheama. Da' cu sau fara probleme de memorie a fost genial.
Trebuiau, dupa mine, sa fie vreo 10 000 de oameni la Arene care sa se calce in picioare, da' asta se intampla numai la evenimentele house, nu stiu de ce. Oricum, mie una mi-a placut, era evident loc si de mai bine, greu cu opening act-ul,care mai bine nu mai era, cu DJ-ul care si-o fi zis ca daca zice ceva de iarba lumea o sa isi fac cruce, nu o sa i se dea din mana in mana un cui, urat ca am stat o gramada ca sa intre omul pe scena si ca mai lunga a fost coada de la intrare decat concertul...una peste alta, l-am asurzit pe ala de langa mine la cat am urlat,era sa ii ard parul unuia si am plecat de acolo euforica.
After party, la Bubu evident, am auzit ca la Gaia a fost trist rau, am amestecat niste chestii in niste pahare,m-am intalnit cu niste oameni dragi, am mai amestecat alte chestii in aceleasi pahare si m-am intors spre casa fredonand slagarul "What, What in the Butt", pe care il caut cu frenezie de doua zile si nu reusesc sa il downloadez de nicaieri.
http://www.youtube.com/watch?v=fbGkxcY7YFU
Asta e linkul de pe youtube. Cuvintele sunt mici ca sa descrie maretia!

Niciun comentariu: