"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Simt cum se dezlantuie iadul pe Pamant. Incep cumparaturile de Craciun.
Azi deja m-am luptat cu o batranica pentru ultima cutie de bomboane de pe un raft. S-a miscat mai repede si a plecat cu ele acasa. Spirit de Sarbatori, my ass. Da' nu-mi suna si niste colindatori la usa? Dar din dar cu bucurie. Le dau somatia sa identific barbatul suspect care imi tot face vizite. Cadoul de Craciun de la administrator.
Oare cizme nu aduce Mos Nicolae? Ca de umplut le umplu eu. Daca da, dragul meu mos generos, uite linkul http://www.neimanmarcus.com/store/catalog/prod.jhtml?itemId=prod70870002&parentId=cat17850769&masterId=cat17850768&index=6&cmCat=cat000000cat000141cat13030734cat17850768cat17850769. Nu conteaza numarul. Fac eu cumva sa imi vina.
Oricum, anul asta nu vreau dulciuri de la el. Nu vreau pentru ca mi-a zis de anul trecut ca nu o sa-mi mai aduca. Mi-am consumat ratia de mult. Si mai are si alti copii cuminti si deloc supraponderali la care sa ajunga. Daca tot nu vine pot sa plec linistita de acasa, sa stau cu copii mai mari care au altfel de bomboane.Mai bune ca ale lui. Si pe urma sa dorm in bratele Baiatului. Cui ii mai trebuiesc dulciuri? Varguta, in schimb, Mosule, mi-ar prinde bine. Am vazut eu un film care incepea cu o varguta...

Niciun comentariu: