"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Inchei anul cu o durere. De o masea de minte. A treia. Ma mir si eu de mine. De unde atata minte?
Eu nu mi-am repsectat niciodata rezolutiile de Anul Nou, dar, norocoasa fiind,cam toate dorintele mi s-au indeplinit, asa ca ce imi doresc ar trebui sa devina realitate pana la sfarsitul anului care vine, motiv pentru care scriu cu degetele incrucisate :D.
Si imi doresc cam asa: sa imi iubesc mama mai mult, sa o conving pe fata care imi face mie parul sa isi paraseasca sotul si fetita care tocmai a intrat la scoala si sa se mute cu mine, sa am curaj sa merg din nou cu Diana la batrani, prima si ultima oara cand am fost am simtit ca cerul a cazut peste mine si ca nu mai stiu cum sa respir. Mai vreau un catel,care sa stie sa descuie usa si sa se duca singur afara cand are nevoie sau macar sa traga traga singur apa la toaleta, sa pocnesc din degete si sa am un club, in care sa se joace teatru si sa se asculte gospel, jazz si old school r'n'b. Asa, si sa ajung cea mai soferita, ca sa profit de noua mea cunostinta din Politia Rutiera cand voi produce iminentul accident. Plus ca mai astept un nepotel de la cine se nimereste din droaia de frati ai mei ,si ma gandesc serios sa fac tot posibilul ca banii pentru intretinere, lumina sau cablu sa ii folosesc pentru intretinere, lumina sau cablu nu haine si cosmetice. Dar nu sunt foarte sigura. Pe langa astea, imi promit sa nu ma mai supar pe nimeni,pentru ca oricum nu pot sa raman suparata mai mult de o ora, am cronometrat, si pe urma par neserioasa.
Nu vreau nici sa fac o lista cu ce-a fost bun sau rau anul asta. Am pierdut un om drag acum cateva luni si de atunci totul mi s-a parut negru. Inchid ochii si ziua aia mi se repeta obsesiv in cap si ochii mi se inlacrimeaza involuntar asa ca pentru ca nu pot sa dau timpul inapoi, macar ma rog ca cineva sa il deruleze inainte.
Inapoi la amintiri mai frumoase, am urlat sa ma auda tot Galatiul cand fratele meu a spus "Da" in fata primarului si uite asa, un barbat indragostit s-a transformat dintr-un golan in casnic, am fost in vacante cu Baiatul, am luat si licenta, am primit de la ai mei o masina, nu m-am mutat in Stefanesti si dupa certuri care nu se mai terminau acum sunt din nou copilul preferat al tatii.
Sa avem un an plin de soare. Si de iubire. Si cu putin noroc, sa nu il mai vedem pe Stefan Banica Jr in concert, in prime time la Pro.

Niciun comentariu: