"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Acu' vreo cateva saptamani a dat peste mine Corina. Care Corina a fost cu mine in liceu si acum e in Franta. Sac! Lady like, cu un simt al umorului extrem de debordant, m-a pus la curent: Alina s-a maritat si are copil, Dani si Tatiana, un fel de highschool sweethearts, previzibil, s-au casatorit si ei, unii au plecat din tara, altii au ramas "best friends forever" si multi au profile jmechere (not) de hi5.
Cazuta deci in butoiul cu melancolie ma intreb de ce ei schimba scutece sau adrese prin Europa cand eu imi schimb playlistul in Winamp. Ma ridic insa din butoi, simtindu-ma batrana,ratata din punct de vedere profesional dar bucuroasa ca pe atunci nu exista nici un emo, imi aduc aminte cum in liceu am fost majoreta, cu fustite rosii, pampoane, un dans splendid pe "Bootylicious" si mai am si o cupa pe acasa cum ca am castigat locul 1 pe liceu, ca am luat burse de merit vreo 3 ani la rand si nu eram niciodata pe la scoala, toate cafelele de le beam peste strada de scoala si covrigii de la evident covrigaria de langa. Si de Teodora care manca oua fierte in toaleta fetelor (fata, iarta-ma, daca cistesti asta, stiu, au trecut vreo 5 ani si ar fi trebuit sa ma maturizez, da'trebuia sa o spun).
Si cum amintirile sunt frumoase numai daca ai cu cine sa le imparti, ma bucur zana sa te vad,macar in poze, eu care credeam ca sunt greu de gasit. Si te rog ca toate lucrurile jenante pe care ti le amintesti despre mine, stii tu, freza mea cuib, din clasa a zecea, cum ma mai impiedicam dimineata de scari, vreo poza in care eram machiata mai ceva ca Marylin Manson,sa le pastrezi secret.Platesc!

Un comentariu:

Anonim spunea...

cat costa muia?