"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Prima oara mi-am pierdut telefonul, pe strada. Mi-a cazut din buzunar in timp ce alergam, ca o fata,ce-i drept, dupa un taxiu, in timp ce afara era Potopul. Mi-am dat seama dupa 5 minute ca nu il mai am si m-am intors numai ca sa il gasesc intr-o baltoaca, in mijlocul strazii.S-a aprins o ultima oara si a murit.
Apoi mi-am pierdut portofelul cand sa jucam La Birou. Mi-a cazut cand am iesit din masina. Mi-am dat seama ca nu il mai am cand eram undeva la Muncii, din Colentina si cand m-am intors la locul faptei l-am gasit in parcare, cu fetele de pe bancnote tremurand si ele de frig.
Apoi, in ajunul Revelionului am iesit pana la supermarket. Am ajuns la casa numai ca sa o rog pe tanti aia sa puna cumparaturile deoparte caci nu-mi mai gaseam banii. Imi cazusera din buzunar, iarasi. Toti banii. Si uite asa am inceput anul falita.
Mi-am pierdut si cheile de la casa deci practic nu o sa se cheme intrare prin efractie daca vreodata o sa fiu jefuita.
Capul mi l-am pierdut de mult, de cand l-am vazut pe Baiat si nu as vrea sa il pierd vreodata. Pe Baiat, adica. E prea bun ca sa fie adevarat.

Niciun comentariu: