"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
Pai futu-ti sistemul medical romanesc si Municipalul ma-tii. Pai eu vin cu fata jumatate lesinata si tre' sa stau la coada sa ii fac fisa? Si ma pune vita aia de la triaj sa mint la consultatie ca nu ii e rau de o saptamana, ii e rau de ieri?
Si futu-ti asistenta dracului care avea o treaba mare, sa se bucure ca e vecina ei pe tura, nu sa ridice omul, care de durere sta covrig pe o mizerie de scaun sa ii dea ceva, macar sa scape de el.
Femeie, lasa dracului ciocolata, ca a trebuit sa iti cosi doua halate ca sa para unu', sa ai cu ce sa stai imbracata la rahatul tau de serviciu, unde nu faci altceva decat sa stai cu mana intinsa dupa alta ciocolata, si pune o stampila pe o reteta si ,daca in Romania nu iti mai place, muta-ti rectul in strainatate, sa stergi batrani la fund cu diploma ta de asistenta.
Asta inseamna in 2008 urgenta. Am stat 10 min, cat sa ma cert cu una de pe salvare, cu asistenta minunata si cu ceva tigani taiati pe fata care tipau ca e randul lor. Mai bine sunam un vraci in Africa, invatam dialectul tribului lui si asteptam sa imi trimita el un leac,print-un stol de pasari migratoare, cam tot atat dura si consultul medical. Minunat!

6 comentarii:

Anonim spunea...

ai putea sa le injuri doar pe asistentele care te-au nemultumit. Mai exista multe alte asistente care isi fac treaba cum trebuie si care nu s-ar simti prea bine ca tu injuri tot sistemul medical. In mod practic, tocmai m-ai injurat de mama ceea ce eu nu o fac la randul meu. La viata mea am injurat si eu gresit tagma secretarelor, contabililor, politistilor, functionarilor publici si am rezolvat nimic.

linacatalina spunea...

eu am injurat si am sa mai injur nu asistentele ci pe o vaca ordinara care se uita cum prietena mea cea mai buna lesina sub ochii ei de durere si a carei singura reactie a fost sa se uite mai spre aparatul de cafea. iarta-ma, dar am tot dreptul sa tip cand oamenii dragi mie au nevoie de ajutor si nu il primesc.

Diana Vlase spunea...

in primul rand, politicos ar fi sa nu lasi commenturi anonime. daca tot esti atat de mandra de slujba ta, ar trebui sa fii si de numele tau de familie. Catalina este zeita mea salvatoare care s-a luptat cu "dragonii negrii" si poa' sa injure pe cine vrea muschiul ei intercostal (legat sau dezlegat se scrie?)
te pup

Anonim spunea...

nu trebe sa iti ceri scuze, toata lumea ar fi inurat vaca ordinara. Mi se pare un pic excesiv in schimb sa incepi post-ul cu futu-i sistemul medical. atata tot. sper ca prietena ta care se ia de mine ca is anonim se simte mai bine. Toata sanatatea din lume din partea mea.

Diana Vlase spunea...

sunt bine, nu am nevoie asistente

Anonim spunea...

ma bucur. sper sa nu ai nevoie nici de acum incolo. e bine asa?