"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."
El:Ce faci pisi?Mai zi-mi odata cum se cheama blocul tau ca ma invart pe aici de doua minute si nu-l gasesc.
Ea:(in gand:pisi?who the fuck says pisi?)Buna.E imediat dupa intersectie,n-ai cum sa nu-l vezi.Are un chiosc de ziare in fata.
El:Bine mami.Coboara in 5.Te sarut dulce.
Ea:Pisi,mami,te sarut ??Doamne de ce am acceptat??O fi A prietena mea,da toti amicii iubitului ei sunt niste cretini.
Coboara.In fata blocului,El.Nu se da jos din masina nici macar sa-i deschida usa,daramite sa o salute,ii deschide usa din interior si-i zice:"esti mai buna decat te tineam minte".
Ea:(in gand)E clar.Imi pun alarma de la telefon sa sune in 20 de min,inventez o bunica cu o criza hepatica si ma intorc acasa sa citesct tratatul ala despre politica economica a nigeriei...deodata pare foarte interesant.(catre el)Buna.Mersi...esti...aaa...plin de surpize.
El:A,masina?E doar o bucata de metal.Ce daca am dat pe ea vreo 110.000 cu tot cu taxe?La mine banii nu conteaza.Da sa stii ca nu mai e una ca ea in tot Bucurestiul.Si atinge 280,am fost azi pe autostrada..uite am filmuletul...vrei sa ti-l arat?Am si plasma...
Ea:(isi abtine un hohot de ras.asta nu stie ca barbatii cu masini mari vor doar sa compeneseaze lucrurile mici?bine ca stiu eu! ).Nu mersi.Mai bine hai sa mergem.(fi-ti-ar pisi sa-ti fie de cap)
El:Am facut rezervare la Marriott...nush daca ai mai fost pe acolo...de fapt nu cred ca ai mai fost pe acolo ca eu sunt un client fidel si nu te-am vazut...
Ea:Eu as fi vrut sa mergem intr-un loc mai retras(pentru ca ma cunoaste lumea si daca ma vede cineva cu un barbat care da mai mult pe cremele de corp decat dau eu o sa ma simt prost)
El:Am inteles (si-i face din ochi)vrei sa fim numai noi doi...
Ea:Mai bine hai la Marriott!!!!
Ajung la restaurant,el da sa o sarute,ea incepe sa-i tuseasca in fata.Se asaza la masa.
El:Poti sa iti comanzi ce vrei.Ti-am zis ca ptr mine banii nu sunt o problema.
Ea ofteaza:(in gand)imi permit sa mananc la Mariott,incuiatule!!
El,lasa meniul jos,comanda o sticla de sampanie si ii ia mainile intr-ale lui:Stii...de mult te-am observat...mie-mi plac femeile destepte,care sa nu ma faca de rusine,ca eu am o imagine de pastrat
Ea,pentru un moment regreta ca l-a injurat de mama tot drumul pana la restaurant,cat el a incercat sa ii bage mana pe sub fusta,isi deschide telefonul si anuleaza alarma pe care o programase mai devreme.
El,continua:Da' n-am sa ies in oras cu vreo urata vreodata.Mie-mi place de tine ca esti cate putin din amandoua.
Ea(in gand):ce??????? adica zici ca sunt putin frumoasa?!sau putin desteapta?!
Si da sa-i raspunda,dar el ii pune dramatic degetul la gura:"taci!stiu ca ma privesti de mult.dar vrei sa ma faci sa cred ca-ti par indiferent.de asta i-ai zis lui A ca par cretin,nu?ca sa-ti ascunzi sentimentele...hai sa mergem undeva amandoi,sa fim singuri."Ii zambeste sugestiv si-si umezeste buzele cu limba.
Apare chelnerul cu sticla de sampanie.
El:Hai sa mergem sus.Am card aici,sunt membru,ti-am mai zis,uite,si scoate portofelul din care ies ostentativ vreo 10 bancnote de 5 milioane.Am luat si alocatia azi.
Ea,se ridica politicos de la masa,el zambeste complice,se ridica odata cu ea.
Ea:Mersi frumos pentru invitatie.Da' nu prea am obiceiul sa ma las cumparata,ca nu-s vreo jucarie.
El:Ai vrea sa fii?
Ea:in nici un caz a vreunui idiot care stie mai bine decat mine care e diferenta dintre un burete de baie si o lufa.
El,cu ochii beliti:E simplu.Lufa e aia care...
Ea:Taci!Fa-ma fericita...
El:deci mergem sus?!!!
Ea:...si sterge-ti numarul meu din telefon.
El:dar telefonul meu e Vertu.uite.nu mai e altul ca el in tot bucurestiul.retine numarul de telefon,chiar daca il sterg...pai si cum te fac fericita?
Ea:aaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!esti un cretin.
El(cu voce orgasmelica,satisfacuta):stiam eu ca-ti place de mine.

Niciun comentariu: