"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."

aaa...si mai vreau o masinuta.



El e Eddie.
Ma goneste de fiecare data cand ma duc acasa si vreau sa-l iau pe tata in brate.Cica nu mai e randul meu.Si se aseaza bucuros in bratele lu'tata,ii scoate banii din buzunar si pe urma il pupa.Pe asta de la mine a invatat-o.
Si nici sa nu ma gandesc sa intru pe usa fara vreo masinuta ca ma ia de mana si ma da afara din casa,sau se face ca nu ma vede pana cand ii promit ca a doua zi merg cu el sa-si aleaga ce vrea.Dupa aia imi sare in gat si ma roaga frumos sa-i iau doua.Galbene.Si una albastra.Si poate una cu flacari pe ea.Si daca-mi mai raman bani una de politie???Si uite-asa s-a dus dracului bugetul meu.
Se plimba prin casa in dresurile lui rosii si se bate peste burtica.E mandru de ea.O ia pe maica-sa in brate si ii spune ca o iubeste.Mult.Pana la cer si inapoi.Pe urma incepe sa arunce cu mingea prin casa si daca loveste ceva fuge repede la mama si ii striga privind-o in ochi "eu n-am facut nimic!"
Ma suna si imi zice poezii.Si ca e soare afara.Si ca are nevoie de iubire.Si sa nu uit de masinuta.

Niciun comentariu: