"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."

Hai ma,ca pot!


Mi-e frica de fiecare data cand ma suna sor-mea.Daca incepe cu "CA-TA-LII-NA" inseamna ori ca iar am plecat de acasa cu toti banii ei,ori i-am mai pierdut vreun cercel,ori i-am luat vreo haina pe care m-a pus sa jur ca n-am s-o ating nici moarta(deh,imi place sa risc:P).
Sora-mea a fost mereu complicele meu.A fost prin preajma cand am ras,cand am plans,cand aveam prea multe de spus si cand am ramas fara cuvinte.
Acuma imi reproseaza ca m-am schimbat,ca am devenit rea,ca nu mai vorbesc cu ea,ca nu-mi plac prietenele ei(woooooo,cata lista!)
Eu o privesc cu ochi mari si nevinovati(de pe la 17 ani exersez privirea asta,chiar are efect) si ii zic ca nu sunt rea,doar am crescut,ca asa am fost dintotdeauna,acum am alte preocupari...
Ea nu stie cat imi e de draga si nici nu vreau sa afle.Nici nu m-ar crede.S-ar uita la mine speriata si ar suna-o pe mama ca sa-i spuna ca e ingrijorata ca m-am apucat de droguri.
Prefer sa o tachinez.Asta e felul meu stupid de a-i spune"fata,te iu...,te iu...,hai ma ca pot!te iube..!"
Neahh,mai bine ma duc sa-i ravasesc hainele in sifonier.Asa poate ma crede...

Niciun comentariu: