"viata nu este despre cum supravietuiesti in furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie."

M.E.


Pe ea o chema Missy Elliot.
Eram intr-o zi la Universitate cu sora-mea(da,aia care tipa la mine) am vazut-o si a fost dragoste la prima vedere.
Am adus-o acasa,i-am luat mancare de pisici, laptic, cosulet, ladita, nisip, jucarii,sampon anti-purici,zgarda,i-am facut carnet la veterinar...
Dupa o luna a cazut de la balcon.Am vazut ca lipseste dupa vreo doua ore si evident am inceput sa plang(stiu!plang prea repede!).Am iesit in fata blocului in papuci si am inceput sa zbier dupa ea,nimic.Vai,tristetea,amarul,durerea,chinul,angoasa!
A doua zi dimineata la 6,cand am ajuns acasa(ca na!eram deprimata,trebuia sa merg la Nemo sa-mi treaca!)am auzit-o cum miauna.Ma astepta in fata usii.Vai,bucuria,extazul,fericirea,desfatarea,usurarea!!!
Dupa alte doua saptamani a disparut iar.Am plans iar,de data asta nu ca dispuruse,ci ca nu luase cu ea si mirosul de pisica.Si da-i si freaca covoare...!

Niciun comentariu: